Nem mondanám, hogy nagyon jó hétvégét zártam, de elsőre nem is volt rossz. Annyi azért vígasztalt, hogy legalább a vasárnapi napom 100%-os volt. Nézzük tehát részletesebben, hogyan is alakult a 25. forduló!
 
Manchester United–Liverpool 2–1 (Rooney 47., 50., ill. Suárez 80.)
A meccs előtt és a meccs után sem a futballé volt a főszerep, pedig Wayne Rooney két gólt is szerzett. Aki az online fogadás miatt élőben követte a mérkőzést, nagyot csalódott, hiszen semmi fordulat nem volt a mérkőzésben, kicsit unalmas volt. Tippem bejött, yeahh.
 
Swansea City–Norwich City 2–3 (Graham 23., 87. – a másodikat 11-esből, ill. Holt 47., 63., Pilkington 51.)
Én a hazaiak győzelmére fogadtam, pedig valahol éreztem, hogy inkább x lesz. Nos, az sem jött volna be. A Norwich feljött a nyolcadik helyre a tabellán, hátránya négy pont a Liverpoolhoz képest.
 
Bolton Wanderers–Wigan Athletic 1–2 (Davies 67., ill. Caldwell 43., McArthur 76.)
Bogdán Ádáméknak nem sikerült otthon tartaniuk a három pontot, a Wigan hosszú idő után ismét győzött a bajnokságban, azonban még mindig sereghajtó. Erre a meccsre is rosszul tippeltem.
 
Fulham–Stoke City 2–1 (Pogrebnjak 16., Sörensen 28. – öngól, ill. Shawcross 78.)
A hazaiak hozták a kötelezőt, a Stoke vesszőfutása pedig tovább tart. A tippem bejött, eddig kettő jó és kettő rossz a mérlegem.
 
Blackburn Rovers–QPR 3–2 (Yakubu 15., Nzonzi 23., Onuoha 45. – öngól, ill. Mackie 71., 90.)
Itt kisebb meglepetésre számítottam, de QPR már az első félidőben három gólos hátrányban volt. Mackie Buzsáky Ákost váltotta, két góljával pedig meghálálta Mark Hughes bizalmát. Rossz tipp.
 
Everton–Chelsea 2–0 (Pienaar 5., Stracqualursi 71.)
Benne volt a meccs előtt, hogy az Everton behúzza a meccset, de inkább vendég sikerre számítottam, hiszen a liverpooliak szaladtak már bele nagy pofonokba az idén hazai közönségük előtt. Ismét egy rossz tipp.
 
Sunderland–Arsenal 1–2 (McClean 70., ill. Ramsey 75., Henry 91.)
Nagyon megörültem, amikor láttam, hogy a Sunderland megszerzi a vezetést, majd jött Ramsey és Henry. A francia góljának azért örülök, de sajnos én hazai győzelmet vártam, ami elmaradt.
 
Tottenham Hotspur–Newcaste United 5–0 (Assou-Ekotto 4., Saha 6., 20., Krancjar 34., Adebayor 65.)
Teljes megsemmisülés, nem hiába írtam, hogy a Spurs támadó egysége sokkal hatékonyabb, mint a Unitedé. Végre egy jó tipp ismét!
 
Wolverhampton–West Brom 1–5 (Fletcher 45., ill. Odemwingie 34., 77., 88., Olsson 64., Andrews 85.)
Büszke vagyok erre az eredményre is, na meg persze a tippemre is! A WBA győzelme mellé tettem le a voksomat, a második félidőben mutatott remek játékuknak köszönhetően pedig sikerült megfordítaniuk a meccset a vendégeknek.
 
Aston Villa–Manchester City 0–1 (Lescott 63.)
Nem láttam a meccset, sőt, még beszámolót sem olvastam róla. Ugyanakkor a tippem bejött!
 
Az első hetemet tehát egálban zártam, mivel őt mérkőzést tippeltem meg jól, míg öt mérkőzést rosszul. Két hét múlva mindenféleképpen javítani akarok az arányon. A jövő hét végén nem rendeznek bajnoki fordulót Angliában, mivel kedden, szerdán és csütörtökön folytatódik a Bajnokok Ligája és az Európa Liga, a hétvégén pedig FA-kupa mérkőzések lesznek a szigerországban.
 

Címkék: tipp premier foci fogadás angol labdarúgás league értékelés

A bejegyzés trackback címe:

https://plhetitipp.blog.hu/api/trackback/id/tr364098701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása