A Real Madrid vezetőedzője, José Mourinho elismerte, hogy a Chelsea mindig is különleges lesz a számára. Az 50 esztendős szakember bevallotta, hogy még mindig különleges a kapcsolata a londoni klubbal, és az angol futball iránti csodálata miatt egyszer vissza szeretne térni Angliába.

José Mourinho a napokban ajtót nyitott volt klubjai, a Chelsea és az Inter számára, miután a világbajnoki selejtezők biztosította szünetben hazautazott szülővárosába, Setúbalba, ahol egy kiállítás megnyitóján a jövőjéről beszélt: „Egyelőre nem tudom, hogy hol kötök ki. Szeretem a kihívásokat, így semmilyen lehetőséget nem zárok ki. Az is lehet, hogy egyik korábbi klubomnál kötök ki.”

Sokan Mourinho és a Real Madrid megromlott kapcsolata, valamint a Chelsea edzőváltásai miatt már korábban is arra következtettek, hogy a portugál tréner a Stamford Bridge-en köt majd ki, de most egyre tisztább a kép.

„Nem tudom letagadni, hogy az időjárás ellenére imádom azt a helyet. Ahogy azt korábban is mondtam, van ott egy házam, és a Chelsea mindig is kedves helye lesz a számomra. Egyszer biztosan visszatérek Angliába, hogy a Chelsea, vagy éppen más klub edzője legyek.”

Még több labdarúgás fogadási hírek olvasásáért kövesse a hivatkozást.

A londoniakkal való kapcsolata mellett Mourinho azért szót ejtett az Interről is.

„Persze a Chelsea többet jelent nekem, mint a többi klub. Ugyanígy vagyok az Interrel, hiszen onnan is nagyszerű élményekkel távoztam.”

A portugál szakember a spekulációk és saját érzései ellenére azért elmondta, hogy most csak és kizárólag a jelenlegi madridi feladataira koncentrál.

„Most Madridban vagyok, és először is az ottani feladataimat szeretném végrehajtani. Tudniuk kellene már róla, hogy profi edző vagyok, és a szezon hátralévő részében csakis a Realra gondolok.”

A menedzser azért azt is elismerte, hogy néha játszik egy kicsit az újságírók és az emberek eszével.

„Imádjuk a londoni házunkat, és számunkra természetes dolog oda utazni. Minden egyes londoni utam alkalmával következtetéseket vonnak le az emberek. Persze, amikor olyat mondok, hogy imádom ezt a helyet, és vissza akarok térni, akkor azért rájövök, hogy én is hozzájárulok ezekhez a spekulációkhoz.”

Ökölvívás fogadási hírek a bet365-ön találhatóak, ugyanitt fogadni is van lehetősége.

A bejegyzés trackback címe:

https://plhetitipp.blog.hu/api/trackback/id/tr255174898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása